Nowa strona MPK – rzecznik odpowiada

Rzecznik krakowskiego MPK, p. Marek Gancarczyk, odpowiedział na mejl, który wysłałem do niego w poprzednim tygodniu (na temat brzydkiej i nowej strony MPK). W mejlu napisałem m.in. prosto i niewybrednie:

(…) masakra.

P. Marek Gancarczyk odpowiedział spokojniej:

Witam serdecznie.
Dziękuję Panu bardzo za opinię. Chciałem Pana uspokoić, na pewno wygląd strony
ulegnie jeszcze zmianie.
Pozdrawiam. Marek Gancarczyk
MPK S.A.

I szczerze powiedziawszy (napisawszy), liczę na te zmiany.

4 odpowiedzi do “Nowa strona MPK – rzecznik odpowiada”

  1. witam. w sobotę, 08.12.2012 jechałam autobusem linii 124,było to przed 13, niestety nie pamiętam czasu co do minuty, wsiadłam na przystanku Basztowa lot, w stronę Mostu Grunwaldzkiego. bardzo pilnie potrzebuję skontaktowac się z kierowcą tego autobusu, rozumiem że Pan pewnie nie może podawac danych kierowców, dlatego bardzo bym Pana prosiła czy mógł by Pan przekazac temu kierowcy tą wiadomośc? żeby skontaktował się ze mną pod tym e-mail basia21154@op.pl. bardzo ważne. z góry bardzo Panu dziękuję

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *