Calvin Klein zbyt seksowny dla USA

Najnowszy spot reklamujący letnią kolekcję dżinsów Calvina Kleina nie będzie wyświetlany w Stanach nawet po godzinie 23. Decyzja telewizji ogólnodostępnych i kablowych została podjęta w związku ze zbyt dużą dawką seksu w spocie.

Co ciekawe, spot będzie emitowany w Europie. Niedawno pisałem o cenzurze spotu PETA na Super Bowl ’09. W komentarzu Labray

napisał o mentalności Amerykanów, ale czy to faktycznie to, czy restrykcyjne, przestarzałe przepisy?

W spocie polski akcent – występuje polska modelka, Anna Maria Jagodzińska (nie pierwszy raz w reklamie Calvina Kleina). Sam spot właściwie dość nudny. Ładny, ale nudny…

Autorem filmu jest Greg Williams, podkład muzyczny to Tie Me Up zespołu Dirty Stop Out.

Znowu zadam to pytanie, aż tak ostro?

Źródło: Wirtualne Media.

2 odpowiedzi do “Calvin Klein zbyt seksowny dla USA”

  1. Nie tyle ostro co ciekawie :)
    pewnie chodzi to co sie dzieje czyli 2+1 bardziej.

  2. Ciekawie? Myślę, że ten spot miał być odrzucony i wywołać dyskusję, czy jest na tyle kontrowersyjny, by go cenzurować.

    Jest ładny, ale ciekawy? Co tam ciekawego (poza pięknymi kobietami)? ;)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *