Zbyt seksowne na Super Bowl ’09

Ciekawostka: stacja NBC odmówiła emisji podczas Super Bowl ’09 spotu promującego wegetarianizm.

Powtórzę, co pisałem we wpisie o reklamach w trakcie Super Bowl ’09 – to bardzo drogi czas emisji i spoty przygotywane często właśnie ze względu na ten jeden dzień. To po prostu święto reklamy! Victoria Morgan, kierująca biurem reklamy stacji NBC, skomentowała sytuację następująco:

Spot pokazuje poziom seksualności przekraczający nasze standardy.

Co znaczy za dużo dla NBC?

Spot został przygotowany dla Peta (People for the Ethical Treatment of Animals).

Tekst: Badania pokazują, że wegeterianie mają lepszy seks. Dołącz do wegetarian!

Jest aż tak ostro?

Źródło: Wirtualne Media.

PS Łukasz w komentarzu podrzucił materiał zza kulis. Choć w tym wypadku mamy do czynienia z reżyserowanym materiałem, i tak warto. Bo przekaz jest piękny.

PS2 Więcej reklam PETA u Bartka.

5 odpowiedzi do “Zbyt seksowne na Super Bowl ’09”

  1. wspomnialem o tym u siebie pare dni temu przy okazji pokazuja takze kilka innych starszych akcji i kampanii PETY. Reklama dobra! : )

  2. Ale to jest Ameryka. Można pokazywać flaki, strzelaniny, przestępstwa, przemoc fizyczną i psychiczną, trzymać w domu broń przeciwpancerną i rakietową, ale jakiekolwiek aluzje do seksualności – o, co to to nie, tego u nas nie było, nie ma i nie będzie.
    Możemy się z tego nabijać, ale taką mentalność ma głosująca większość i już.

  3. Szacun za oblizanie polakierowanej dyni, i to w paru dublach zapewne. Z jednej strony praca na planie z warzywami to zapewne spora frajda, ale z drugiej – to nie te warzywa, jakie znamy na co dzień… nie ma bata, muszą być podrasowane, co przekłada się na wrażenia organoleptyczne w bliskim kontakcie. I nie wierzę, że reklamę zdjęto z powodu dziewczyn. To mięsożerne lobby stoi za tym aktem niegodnej cenzury. Uwolnić kurczaki!

    :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *