Kodeks współpracy z blogerami

Po wpadce Pracuj.pl (o której można tu i dalej już o dobrej reakcji z ich strony: tu i tu), trwają prace nad stworzeniem kodeksu współpracy firm z blogerami. Irena Magierska, prowadząca „zjadamy reklamy„, stworzyła grupę dyskusyjną „kodeks współpracy z blogerami”.

Irena zaprosiła mnie do pracy nad kodeksem, a teraz ja zapraszam Ciebie. Jeśli tylko jesteś osobą ciekawą tego, co dzieje się w polskiej blogosferze, prowadzisz blog i masz ochotę wprowadzić dyskusję na żywsze tory – „kodeks współpracy z blogerami” jest dla Ciebie.

Jako wprowadzenie do tematu polecam swój szybki tekst na polskim blogerze, czyli „jak marketer z blogerem„.

Wkrótce o sprawie będzie głośniej, włączają się nie tylko ciekawe osoby, ale i konkretne firmy. Tymczasem oczekujemy na wyniki spotkania Ireny z firmą Pracuj.pl.

KategoriePR

2 odpowiedzi na “Kodeks współpracy z blogerami”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *