Ponad 9 miesięcy temu rozpocząłem na forum webesteemu wątek o prostym tytule: najgorsze logo. Spodziewałem się rzeczych dziwnych. Nie spodziewałem się jednak tego…
Jeśli jesteś choćby słabym grafikiem – pomóż im zmienić wizerunek (przynajmniej usuń „usługi gastronomiczne…”).
Więcej komentarza ponad podanie adresu strony internetowej nie potrzeba:
www.gastronomia.wroclaw.pl/
PS Twoi znajomi powinni to zobaczyć? Pozwoliłem sobie wykopać, więc zachęcam do kopania.
E tam, przesadzasz ;) Logo ujdzie, gorzej z nazwą ;)
@Tomasz,
to logo to nie tylko sygnet (obrazek), ale i logotyp (tekst), całość robi swoje :)
Pogratulować Pani Małgorzacie Kupskiej pomysłowości:) Gówniana nazwa – ciekawe jakie produkty?:)
„Przypisywana naszym produktom wysoka jakość swoje źródło bierze z unikalnych receptur pozwalających na uzyskanie produktów identycznych smakiem z wyrobami domowymi. ” – widząc nazwę firmy wolę nie wiedzieć jakiego typu unikalne receptury stosują:)
Daje radę:-)
Kupska gastronomia? :D to tak jakby przykładowa Pani ginekolog Anna Kiła nazwała gabinet „Kiła – usługi ginekologiczne” albo Antoni Krzywousty swoim nazwiskiem promował chirurgię plastyczną. Takie są skutki marketingu pt. „i tak się sprzeda”
Faktycznie, całość robi swoje – wywołuje uśmiech na twarzy i jedynie mnie zastanawia, czy autor był zamroczony, jak je tworzył? Inna rzecz, że właścicielka firmy powinna rozważyć zmianę jej nazwy. Na litość Boską! Ja wiem, ze nazwiska się nie wybiera, ale przecież nazwę firmy tak. Mo chyba też właścicielka jest aż tak dumna ze swojego nazwiska rodowego.;-)