Piłka nożna budzi emocje

Są rzeczy niezmienne. Jedna z nich: piłka nożna budzi emocje. Tym razem podwójne, do nowej reklamy Nike zaangażowała Guya Ritchiego i agencję 72andSunny. Tak, to ten, który nakręcił Przekręt.

Reklama ukazała się wczoraj. Zresztą zobacz.

Proste, ale niezła, co? Przypomina teledysk zespołu Prodigy, Smack my bitch up:

Powstała również nowa strona, a na niej dłuższa wersja reklamy:
Take it to the next level. Na webesteemie wyłapano bezpośredni link, podaję dla chętnych do ściągnięcia: Guy Ritchie dla Nike.

To nie pierwszy raz Guya Ritchiego w reklamie, zanim rozpoczął współpracę z Nike, pracował też dla BMW. Wtedy to w spocie zagrała Madonna.

3 odpowiedzi do “Piłka nożna budzi emocje”

  1. w dopelniaczu nazw wlasnych konczacych sie po y nie stawiamy apostrofa!

  2. @zyczliwy, masz zarówno rację, jak i się mylisz :)

    Mylisz się, pisząc: “w dopelniaczu nazw wlasnych konczacych sie po y nie stawiamy apostrofa!”, bowiem stawia się apostrof choćby w przypadku imienia Harry, gdzie dopełniacz zapisuje się: Harry’ego. Wyjaśnienie znajdziesz pod adresem:
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=2564

    Inna sprawa, że ogólna zasada mówi, że apostrof stawiamy po niemym e, dla podkreślenia prawidłowego zapisu, np. imienia (w innym wypadku trudno byłoby ustalić prawidłowy zapis). W przypadku imienia Guy wydaje się, że apostrof jest niepotrzebny, prawidłowy zapis wydaje się łatwy do ustalenia.

    I dlatego właśnie usunę apostrof, dziękuję. :)

    Dodatkowo kwestię apostrofu wyjaśnia poniższy link:
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=1476

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *