Traffic manager, project manager, account manager, managing director, flash developer, designer i new media designer, copywriter i creative director… Długi łańcuch pokarmowy. Twoja pierwsza rozmowa w agencji reklamowej i właściwie nie wiesz z kim będziesz rozmawiał? Nie jesteś pewny na jakie stanowisko aplikujesz i kto właściwie im wszystkim robi kawę? No to przed Tobą dość sporo stanowisk, których opis powinieneś poznać, a postaram się też dołączyć polski odpowiednik angielskich nazw.
W planie opisy stanowisk według działów, na pierwszy rzut w następnym wpisie pójdzie, oczywiście, dział kreatywny, czyli między innymi copywriter i dyrektor kreatywny.
Póki co, w wątku „kto jest kim w agencji” w serwisie Goldenline.pl, próbuję ustalić wszystkie stanowiska. Za dużo ich, żeby spamiętać. :)
PS Dyskusja była (właściwie wciąż trwa) owocna – stanowisk aż za dużo. ;) Z przyjemnością zajmę się nimi na początku tygodnia.
2 odpowiedzi na “Kto jest kim, czyli stanowiska w agencji reklamowej i interaktywnej”