W ostatniej chwili znalazł się transport (ekipa Krakspot, kłaniam się :>) na Spodek 2.0 v6, czyli katowickie spotkanie barcampowe.
Najbardziej jestem ciekaw 3 i 4 prelekcji:
3. „Strategia blue ocean – czyli jak to robi Apple” – Dominik Kaznowski, kaznowski.blox.pl, Warszawa
1. Innowacja wartości zamiast innowacji technicznych
2. Jak szukać nieodkrytych rynków, nie tylko w sieci
3. Blue ocean na rynku mediów – czy Google, Microsoft Apple, Sony to firmy mediowe?
„Projekt U.Z.A. Studium przypadku” – Bartek Gołębiowski, Click5, Gliwice
W Click5 mamy jasne podejście do marketingu interaktywnego. Aby był skuteczny musi ciekawić, bawić, zaskakiwać i oferować coś odbiorcom. Opowiemy o tym jak i po co powstają nasze projekty.
Jedna odpowiedź do “Spodek 2.0 v6, czyli Katowice wieczorem”