Co przyniesie 2009 rok reklamie… po korekcie

Mówią, że idzie kryzys, ale my mamy zamiar się rozwijać. My, czyli blog. A co konkretnie Reklamie po korekcie przyniesie 2009 rok?

Rozmowy trwają. Aktualnie ustalamy, co chcielibyśmy zmienić w sposobie pisania, czy poszerzać lub zawężać tematykę. Póki co widać zmiany wizualne – jest nowy wygląd, który dopracowujemy (tłumaczenie, drobne poprawki funkcjonalne).

W ciągu ostatnich kilku miesięcy na łamach Reklamy po korekcie pisało kilkoro zaproszonych autorów, w tym blogerzy: Maciek ‘Mediafun’ Budzich, Łukasz Macheta, Irena Magierska czy Kasia Matuszyk. Mamy zamiar zapraszać kolejnych autorów, również na stałe. Oczywiście, osoby związane z reklamą. Pierwsza osoba na celowniku.

Co więcej? Początkowe hasło “copywriterzy o copywritingu” powoli przestaje wystarczać, choćby ze względu na to, że Leszek został dyrektorem kreatywnym. Czas leci, doświadczenie i pomysły owocują. A skoro o awansach mowa, w planie również możliwość zamieszczania darmowych ogłoszeń o pracy w agencjach reklamowych i pokrewnych, najważniejsze by o stanowiskach kreatywnych.

Będziemy nawzajem mobilizować się do częstszego pisania, więcej konkretnych tematów – o agencjach, o pracy w agencji, o copywritingu, o tym co nowego i ciekawego, inspirującego w reklamie. Będziemy… tylko potrzebujemy na to wszystko trochę czasu, ale to już się zaczęło. A wszelkie uwagi i pomysły z Waszej strony mile widziane.

Czegoś nie wymieniłem, a przydałoby się?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *