Zabierałem się do tego od dawna, systematycznie bowiem przeglądam/czytam materiały o różnej tematyce, które okazują się warte podzielenia. W dzisiejszym wpisie pt. Wyciąg z prasy przypomniał mi o tym zamierzeniu Mediafun. Zabieram się więc do zaproponowania Wam lektury, a jeśli również znaleźliście coś ciekawego – dajcie znać w komentarzu lub przez stronę kontaktową, dodam w następnych odnośnikach.
Wpisy w kategorii odnośniki będą zawierać głównie materiały z zakresu marketingu, reklamy i copywritingu, a czasem coś w ramach bonusu.
Materiały na dziś to:
1) What makes a Successful Marketing Campaign on Social Networks? – Jeremiah Owyang na swoim blogu opisał kilka spraw związanych z sukcesem kampanii marketingowych w społecznościówkach. (blogosfera)
2) Klienci agencji reklamowych mocno tną budżety – 70 procent dyrektorów wykonawczych agencji reklamowych z całego świata przyznaje, że ich klienci zmniejszają swoje budżety na 2009 rok. Więcej na temat w Marketing Charts: Agency Clients Slash Budgets 20% or More, Digital Only Bright Spot. (Wirtualne Media, Marketing Charts)
3) Zestawienie reklam Guinnessa przygotowane przez Adfest (blogosfera).
4) Analiza kampanii prezydenckiej Baracka Obamy pod kątem strategii mediowej (format: prezentacja PowerPoint) znaleziona przez Łukasza Machetę. (blogosfera)
5) A przy okazji, 45 naprawdę fajnych tapet na Twój pulpit (od dawna korzystam z tej pierwszej!). Dodatkowo, na jabberze Masełko (dzięki!) podrzucił link do Desktoptopii – jeśli lubisz częste zmiany pulpitu, program automatycznie zmieni co pewien czas Twoją tapetę na jedną z wysoko ocenionych w serwisie. (blogosfera)
Źródła materiałów: Jeremiah Owyang, Wirtualne Media, Marketing Charts, dzineblog.com.