5 maja 2008 roku na Youtubie i kilka dni później na Ads of the world pojawił się filmik promujący ideę Humanitarian Lion. Od tego czasu zyskała zaledwie (aż?) 1329 głosów poparcia.
Zapoznałem się z tą ideą jeszcze w tamtym roku, a od tego czasu nie zdążyłem podpisać. Zapomniałem. Może tym wpisem komuś przypomnę.
Humanitarian Lion to prosty, sensowny pomysł. Wyobraź sobie, że agencje reklamowe biorące udział w corocznym konkursie w Cannes, żeby móc wziąć w nim udział, podejmowałyby się próby rozwiązania jakiegoś ważnego w skali świata problemu. Brzmi nieźle? Zobacz filmik promujący i może dołączysz do idei? Mój głos będzie 1330.
Poniżej krótki film osoby wspierającej ideę.
Dołączysz?
Pomysł zacny i być może ruch w tym kierunku jest zapowiedzią nowego trendu
Jeśli po takim czasie, udało im się zmobilizować tak niewiele osób, to z tej akcji nitki będą… Ale zawsze mogę się mylić. :) Dzięki za info: dopisałem się.