Dobre, a mimo to tanie reklamy

W przeciwieństwie do wielu znanych reklam, na te poniżej nie wydano milionów. Nie zachwycają więc dziesięcioma różnymi sceneriami, szałem efektów specjalnych czy gwiazdorską obsadą. To nie są hollywoodzkie filmy zmieszczone w 30 sekundach.

Te reklamy są zabawne, ciekawe, z pomysłem. Mają sens. Tanie oznacza, że ich produkcja nie kosztowała kilku milionów, tak jak choćby Sony Bravia z wybuchami farby (przy okazji, to świetna reklama, trzymająca konsekwentnie przekaz całej serii i szkoda, że nie została nakręcona w Polsce, na co była duża szansa). Także postprodukcja tych reklam nie trwała setek godzin, co działo się na pewno w przypadku Virgin Media – Mobile TV (warto zobaczyć!). W przypadku reklam, które znajdziesz poniżej, wydano mniejsze pieniądze, ale to im nie umniejsza.

Wyselekcjonowałem zaledwie kilka przykładów dobrych, a zarazem tanich reklam, więc jeśli znasz podobne – komentuj. A tymczasem miłego oglądania.

ebay – Hero

ThreeBond – Bond your sparks

Buenos Aires Independent Film Festival – The saddest picture

Test Your Awareness

Te reklamy dostały już swoje nagrody. Znasz równie dobre i nieefekciarskie? Dodaj link w komentarzu.

PS Tanie, ale dobre reklamy skłaniają, żeby napisać kilka słów o kosztach produkcji. Najlepiej coś z pierwszej ręki, postaram się więc wkrótce zaprosić do gościnnego wpisu dom produkcyjny.

4 odpowiedzi na “Dobre, a mimo to tanie reklamy”

  1. Faktycznie, nie trzeba wydac worka pieniedzy, aby nakrecic ciekawa reklame.

    Ponizej kilka moich typow niedrogich i fajnych spotow :-)

    Reklama BMW X3

    Jedyne koszty to pewnie tantiema za wykorzystanie materialow z Brucem, bo ujecia samochodu pochodza i tak z kreconego niezaleznie materialu dla bmw :-)

    Reklama 1st for Women

    Hmm, stary sedan wiele nie kosztowal ;-)

    Reklama T-Mobile

    Tutaj bardzo nisko kosztowo…

    Raindance Film Festival

    Tu moze troszke wiecej montaz kosztowal, ale wydaje mi sie ze ciagle tania realizacja.

  2. @szarogesy: Poprawiłem tagi.

    Niektóre z reklam wydają się tylko pozornie tanie, ale widać, że reklamy festiwali filmowych dają radę. :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *