Jest wiele sposobów, żeby powiedzieć: to będzie do Ciebie pasowało. Możesz negować inne produkty („żaden inny nie zrozumie Cię tak dobrze jak ten depilator”), możesz jasno dać do zrozumienia, że to po prostu najlepszy produkt dla konkretnej grupy („najlepsze dla starych dziadów i ich kolegów”), albo porównywać („poczuj się jak księżniczka dzięki papierosom z nowym, królewskim filtrem”).
Jest też inny rodzaj porównania. Porównanie „najwyższego stopnia”. Właśnie na takie porównanie zdecydował się w Polsce amerykański producent drzwi (ale Ty się lepiej nie decyduj na podobne wow w reklamie)!
Zdjęcie dostałem od Karoliny R. (dzięki!).
Jak widać, hasło brzmi: „Drzwi takie jak Ty!”. Wzruszające, prawda? Nareszcie drzwi takie jak ja. Od razu wszedłem na stronę i znalazłem jeszcze kolejny kwiatek: „Ujmując to najprościej – skrzydła drzwiowe (…) mogą stać się jednym z głównych elementów wnętrza lub fasady domu. Zapewniają uderzające piękno, długotrwałą wytrzymałość i ponadczasowość„. Świetna cecha dla drzwi – zrozumie to każdy, kto kiedykolwiek dostał w nos brzydkimi drzwiami.
PS Nie pisaliśmy na blogu przez dwa miesiące, ale to nie znaczy, że nie byliśmy aktywni. Reklama po korekcie na Facebooku to już ponad 230 linków do reklam i pokrewnych tematów oraz ponad 2 tysiące obserwujących. Tam jesteśmy prawie codziennie z porcją dobrej reklamy (a czasem też takiej do korekty)! Zapraszamy. :)
Jeśli drzwi są takie jak ja to są to ch… drzwi bo bardziej przypominają człowieka niż drzwi. Ale jeśli ja naprawdę przypominam drzwi to też jestem ch… Co za impas :)
Drzwi takie jak ja. Yyyyy, wybredne? ;) Cóż za nonsens :/
A jak byście zareklamowali drzwi takie jak te: https://www.asaj.pl/rozdzielnica-moduowa-3×12-podtynkowa-ip40-rwn-drzwi-metalowe-602433-legrand,p1577667?? Bo, to jest dla mnie niezwykle ciekawe. I czy stanowiłoby to dla was wyzwanie?
u59n65